Gunnar Seljeseth Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 ... og de som ikke tåler en spøk. Jeg har i det hele tatt vanskelig for å ta benektelsen av hesters eksistens (link) som noe annet enn nettopp en spøk. Det som derimot virkerlig forundrer meg er at mange åpenbart går "5 på" og vrir fra seg sitt raseri som om det var alvor... Artikkel Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Noe av det første jeg observerte som barn, var hvordan en gamp løfta halen i en perfekt (bæsj-hindrende) måte så nylig nevnte gamp ikke bæsja på halen. Ohh yess jeg ble så mektig imponert og ingen skal fortelle meg at hester ikke finnes og spør enhver indianer :grin:. Nei ærlig talt verden er nå i ferd med å bli så teit at om en annet planet finnes, vil jeg flytte dit så kjapt som mulig, tro du meg. Siter
per berge Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Stop the world for a minute, I wanna jump off :blush: Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Vi har tre hester hjemmer på gården her, men jeg føler jeg har et sindig forhold til nevnte gruppe... Bra PR aksjon. Men for hva? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.