Per-kristian Jensen Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Heisann! Nå som VRS TacPack er kommet, så tenkte jeg at man kansje skulle få laget en gruppe som flyr sammen på Multiplayer, og bruker TacPack for det den er verdt. S elv har jeg nå lekt meg litt med A/A fights, (Knife fight er IKKE enkelt!) samt skutt ned et par fly med rakketter, og systemet fungerer kjempe bra! Når du blir skutt så ramler flyet ned i bakken, og etter noen sekunder blir du respawnet i luften. For en evt gruppe sin del, så vil det da være slik at man flyr tilbake til et angitt punkt før man blir med i kampen igjen. SAM Sites - Man kan genrere SAM sites hvor man måtte føle on the fly. Enten via en gitt flyplass, VOR, NDB eller Waypoint. SAM siten vil være operasjonell frem til den blir skutt med HARM eller evt bombet. SA-2 rakketten er veldig smart, og det er vanskelig å riste den av seg når den først er etter deg. Droner - Man kan sette ut droner hvor man vil, som man kan trene på å skyte ned med rakketter. Gunfight mot droner fungerer ikke noe serlig, da disse dronene er veldig kjappe i svingene. Tanken er å samle en gruppe personer som har lyst å ha det gøy. Det vil ikke være et VA i form av logging av timer og slikt, hovedmålet er å bare ha det gøy. Eneste kravet er at du må ha VRS F/A-18E Super Hornet, og VRS TacPack. Vi kan fly hvor som helst, fra landbaser hvis ønskelig, eller fra hangarskip. Noen som er interrisert? Siter
stig ivar haukås Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 høres gøy ut. har fått lasta ned både VRS-F18 og tacpack, men holder enda på med å reinstallere alle flyene (ca.80 Payware). etter at alt er installert så har jeg planer om å sette opp en pc som kan kjøre en FSX-server ved hjelp av enten Hamachi eller Evolve. kan også sette opp en 35slot TS3-server hvis det er ønskelig siden skype kan skape lagg.. Siter
Marius Sparby Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Testa Tacpack, men er ikke spesielt imponert. Sikkert flott med tanke på at dette tross alt er i FSX, men jeg holder meg til DCS-serien som er bedre i de aller fleste aspekter. Såklart, der er det ingen Hornet, men FSX har LANGT igjen før det når samme nivå. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Takk Marius, har hørt mye positivt om Tacpack, men bare fra folk som hovedsaklig flyr FSX, så det er fint å høre erfaringer fra de som foretrekker DCS. Blir vel til at jeg tar en titt uansett men.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.