Andreas Stangenes Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Hei dere. Jeg vet ikke hvor aktuelt det er å poste en video her om noen metoder man kan bruke for å bli flinkere på approach- og landingsteknikken sin (alle er vel så hardcore atte?), men jeg gjør det likevel I denne videoen snakker jeg om fremgangsmåter for å stabilisere approachen, hvor det kan være lurt å fokusere med øyenene under de aller siste delene av landingen, og hvordan du kan bruker external view til å hjelpe deg å skjønne hvordan flyet oppfører seg når du gir inputs i fra cockpit. Disclaimer: Til pedantene iblant oss kan jeg føye til at min teknikk slett ikke er perfekt, men dette er antakeligvis likevel såpass greit at en nybegynner kan lære noe av det Det er også et hav av ting man burde fortelle en nybegynner om, men man må prioritere vet du... [video:youtube]XC-ASLTsaRE Happy landings! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Jeg holdt på med FS i fem år før jeg lærte ils app, taklet landinger i cockpitwiev og landet normalt. så jeg tror mange kan ha glede av denne Andreas! takk for bidrag. *innrømmelse* Siter
Andreas Stangenes Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Skrevet 22. desember 2012 LOL Anders! Så alright at du sier det. Jeg strevde også veldig til å begynne med. Man blir forresten kanskje aldri ferdig utlært - til og med i en sim Takk for kommentaren! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.