Svein Skålvik Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 I helga ble det en liten svipptur til Alicante (SK4675) Bildene er ikke redigert noe serlig, og ikke hadde jeg ENBseries i FSX heller.. Men det får vel gå Ble 01L og TORP 2A ut av OSL, nå setter vi kursen bort fra kalde Norge. BA A320 som passerer meg også gitt. Skagerak. Over Frankrike FL340. Da var vi i spansk luftrom. Ble VLC 2N og visual 28 inn til Alicante. Fine forhold i Alicante, parkert og gjør seg klar for hjemturen igjen. Fikk tildelt SOPET 1G ut av bane 10. Next up: Oslo, Gardermoen Ettermiddags kos. Da takker jeg for meg Siter
Christian Ramberg Skrevet 11. desember 2012 Skrevet 11. desember 2012 kjempefine bilder. godt å se at noen fremdeles flyr classicen:-) men jeg syns ikke sas painten der var så veldig fin, men det er vel stock paint fra wilco tenker jeg. bedre enn ingenting da Siter
Svein Skålvik Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Skrevet 11. desember 2012 Takk for det! Classicen er i daglig bruk Painten er stock fra Wilco ja. Finner ikke noe serlig med painter til 737 Evolution heller. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.