Bendik Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Nå må jeg bytte ut hele FSXen, da jeg har mista serial, og måtte bytte hardisk. Vurderer FS9, da jeg har en ganske dårlig PC. Specsa mine: Intel Core i3 Intel Graphics 1000 3,4 GHz 2Gigs med RAM Hva sier folket? iFly eller PMDG 737, FS9 eller FSX og hvilken vær addon? Siter
Fred Solli Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Definitivt FS9. Du har jo ikke skjermkort engang. Siter
Bendik Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Skrevet 2. desember 2012 Okei. Har brukt FS9 før da, og fikk utrolig god flyt med en god del add-ons. Problemet er at jeg har hatt god flyt med FSX også, med PMDG og iFly sine 737er, Wilco 737 Ev, Værnes X og Gardermoen X, mm Siter
Andrew Thomsen Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har kjørt FSX på langt dårligere PC enn du har, så jeg ville fremdeles ha satset på FSX. FS9 grafikken orker jeg ikke å se igjen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.