Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Ja, hva ønsker dere dere til jul? Den kommer fortere og fortere for hvert år, så man må være kjapp med å ønske! Litt artig å høre hva dere ønsker dere Selv ønsker jeg meg ribbe, iPhone5 og snø Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Ny PC, FSX, NGX, samt at PMDG og FlightSimLabs får fullført og gitt ut henholdsvis 777 og A320... For ikke å glemme ny jobb og lokal utsjekk for Paraglider... :whistle: Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 Må vel bli noe skiutstyr og sesongkort i skibakken. Føler jeg alt har kjøpt inn nok av ting til flight simmen i år. Men ønsker selvfølgelig, som det er sagt tidligare, at PMDG kommer med noe snadder Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 28. november 2012 Skrevet 28. november 2012 [video:youtube] Helst i flertall Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Vet faktisk ikke helt hva jeg ønsker meg. Er det forsatt teit å si fred i verden? Hvis det er det så sier jeg nye sommerdekk+felg til Bella. Mathias, har du paypal så skal du jammen meg få en dollar. [size:8pt][color:#00CCCC]Tigger[/color][/size] Siter
Jon Arne Iversen Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 haha! Sommerdekk faktisk. Typisk tegn på at man har alt. Jeg ønsker meg en baby som sover hele natta. dats all, but oh so much.. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Hei At PMDG kommer ut med sin 777... Ikke noe mer egentlig Erfaringsmessig blir det vel mest god mat, litt godt å drikke og litt godt selskap i første rekke... Oddvar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.