Anders Westlund Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 db.no Det blir vanskelig å få stående passasjerer til å bruke setebelter, som er påbudt på fly. O'Leary har derfor gått ut og sagt at setebelter er unødvendige, og at myndighetene er idioter fordi de insisterer på så strenge regler. det måtte jo komme før eller senere.... det vil jo være helsefarlig i dårlig vær og mye turbulens. Anders Siter
Andreas Stangenes Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Det eneste som er stilig med Ryanair er liveryet. Og selv om jeg liker folk som er rett fra levra ("krasjer flyet dør dere alle sammen!!"), kunne jeg altså ikke tenke meg ståplass på et fly. Fly kan også finne på å bråbremse under taxi, og du har turblens, wind sheer, micro bursts og jeg vet ikke hva. Eller skal Ryanair bare fly på godværsdager? Siter
Joakim Hagen Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 PR. 2 gang han har kommet med denne som jeg kan huske. PR PR PR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.