Fred Solli Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 I say no more!! Beklager den skjemmende teksten oppe i høyre hjørne Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 27. oktober 2012 Premium Medlem Skrevet 27. oktober 2012 Se....de snakker sammen (stjerneformasjon?) Flotte bilder Fred - går ut fra at du benytter P3D. Siter
Olav Lie Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Er det Milivz Flight Simulator som har F-86. Fint bilde foresten hvordan oppfører den seg Siter
Fred Solli Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Gunnar, ikke noe problem i P3D, bortsett fra noe stackhash feil trøbbel når P3D lukkes. Sikkert en av dll-filene som ikke unloader riktig. Venter spent på resten av paintene dine. :grin: Til Olav. Ja det er Milviz sitt mesterstykke. Den flyr som en drøm. Oppfører seg som disse tidlige jettene skal, du må planlegge i lang tid i forveien med tanke på throttle settinger. Manøveringsdyktig i passe fart og kjempetreg i toppspeed. Alt er som det skal være. Fyll den opp med fueltanker under vingene, full tank ellers og bomber/raketter og se om du klarer å ta av på Kjeller - en nervepirrende opplevelse :grin: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 28. oktober 2012 Premium Medlem Skrevet 28. oktober 2012 Takker for tilbakemelding om P3D Fred. Vi forsøkte, men fikk ikke noe samarbeid om P3D samt Accufeel for Sabren. Siter
Christian Ramberg Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan er denne skjønnheten å fly? synd jeg ikke kan fly den med det første.jeg er for tiden uten pc.kanskje jeg kan fly i desember...får se om jeg får bygd opp maskina.gleder meg til taktiske flygninger med denne Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.