Mathias Erik Johnsen Skrevet 22. oktober 2012 Skrevet 22. oktober 2012 (tok meg friheten til å lage et bilde til denne utsjekken. slik som den danske regionen bruker for å annonsere sine utsjekker. takk til claus hemberg jørgensen for ideen. mangler logoen til vatsim scandinavia, men håper det går greit) Halloen kjære vatsimmere Mitt navn er Mathias Johnsen å jeg skal endelig ha S3 utsjekk på vatsim. Utsjekken min vil vare i ca to timer og starter klokken 1900(Lokal tid) på søndagen som kommer nå. Jeg har med dette lyst å invitere alle sammen til å ta seg en tur til eller fra Gardemoen flyplass innenfor disse to timene. Dette for at jeg håper å bestå utsjekken å få S3 rating på vatsim. Dette vil være en kombinert S3 utsjekk + engm_app MA utsjekk. Tid og sted: 1800Z - 2000Z den 28. Oktober på ENGM (1900-2100 lokal tid på Gardemoen flyplass) Kartdata finner dere her: https://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENGM/engm.html Oslo control og Gardemoen tower vil også være online. - ENOS_CTR: Anders Moen - ENGM_TWR: Svale Andrè Leren Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. oktober 2012 Skrevet 23. oktober 2012 vi går mot vintertid natt til søndag, dette tatt hensyn til i v-route annonse? Siter
Anders Moen Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer med bestått utsjekk i kveld! Anders Siter
Mathias Erik Johnsen Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Skrevet 28. oktober 2012 Tusen takk \\o/ Siter
Even Rognlien Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så mye! Og takk for god service i kveld! Siter
Daniel Larsen Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så mye igjen - godt jobba Siter
Mathias Erik Johnsen Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Skrevet 29. oktober 2012 Tusen takk alle sammen Ja dette blir bra, nå kan jeg ENDELIG sitte Kirkenes TMA <3 hihi ;p Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Sitter du Kirkenes kan jeg love jeg kommer min mest brukte IRL destinasjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.