Skrevet 22. oktober 2012 12 år Någon som vet varför SK2586 blev försenade från Barcelona ikväll? Servicepersonal var ombord och man sa att man hade något tekniskt problem. Nu var det fixat men måste vänta på nytt crew. Ser ni vilken reg det är också?
Skrevet 27. oktober 2012 12 år STAB TRIM U/S. STAB OUT OF TRIM LIGHT ON AT FL390. A/C UNABLE TO CATCH FL100 WITH AP ON. MANUAL FLYING. MANUAL TRIM OK.
Skrevet 27. oktober 2012 12 år STAB TRIM U/S. STAB OUT OF TRIM LIGHT ON AT FL390. A/C UNABLE TO CATCH FL100 WITH AP ON. MANUAL FLYING. MANUAL TRIM OK. Ikke at jeg har en flekk med det, men er det gunstig at en Senior Maintenance Supervisor går ut på et åpent fora å formidler slike inputs? Har erfart etter mange år i bransjen at man skal være forsiktig med hva en sier. Dog, mulig STS har en annen policy, derav spørsmålet.
Skrevet 27. oktober 2012 12 år Forstår tankegangen, men jeg setter iallefall pris på fakta i stedet for at man har x antall medlemmer som skriver "havarirapport" hehe
Skrevet 27. oktober 2012 12 år Godt poeng, Thomas. Kan fort slå tilbake på en selv om man er for åpen, selv om det uten tvil er ment godt. Gjelder forsåvidt for oss alle.
Skrevet 27. oktober 2012 12 år Nøye vurdert, og litt erfaring får man vel etter 36 år i bransjen, 9 år av dem i managmet med tilhørende presse kurs. Og en ting er helt sikkert, vi har ingenting vi trenger å skjule. Pluss at denne var veldig grei å forklare uten for mye faglig insikt. Greit å få vite hvorfor man står der og ikke kommer seg hjem. Regner med at en slik forklaring er akseptabel og forstårlig at man ikke kan fly hjem. Ha en fin dag og happy landing.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.