Fred Solli Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Har vervet meg for Buffalo VA og er idag på en tur fra Yellowknife til Edmonton i Canda - litt over tre timers tur over Canadas ødemarker. Noen bilder fra starten av turen. Utenfor hangaren til Buffalo på Yellowknife Store Slave Sjø Hay River som er en av hubbene til Buffalo Siter
Stian Czybulla Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Flotte bilder som alltid Fred. Fikk følelsen at disse bildene var dratt rett ut fra 70 tallet Siter
Fred Solli Skrevet 9. september 2012 Forfatter Skrevet 9. september 2012 Takk Stian. Noen bilder fra resten av turen. Ett eller annet sted i Canada. Skille mellom default (UTX Canada) og ORBX Over Whitecourt Det gjør seg med ORBX Finale CYEG Edmonton Av aktiv rwy. Parkert etter noe over 4 timers tur. Mye motvind på turen idag. Siter
Erik Karlsen Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Hei Fred. Gratulerer med jobb som Va pilot hos Buffalo. Håper du vil trives, så vi andre kan få se flere fine bildere fra dine turer Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Du burde meldt deg inn i Era Alaska, så kunne du sendt meg nummeret til Ariel Tweeto! Fine bilder og grattis med ny jobb. Siter
Fred Solli Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Hadde vel kanskje beholdt det nummeret for meg sjøl. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.