Gjest Niclas Andersson Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 En spännande flygning med mycket fint att se på vid inflygningen till Sion i Alperna. FSX kommer verkligen till sin fulla rätt med fotorealistiska scenerys :) Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Flotte bilder! Hvilke scenery bruker du til Malmö og Sion? Siter
Fred Solli Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Skulle tippe at Swed2011 er med her som har ett flott Sturup scenery + Switzerland Pro og Flylogic Sion. Disse siste er payware og kan kjøpes hos Aerosoft blant mange. Link til Sion Link til Switzerland Pro Swed2011 kan du finne mer om her: Link Glemte jo helt butikken her inne også da. Link til Sion Switzerland Pro fant jeg ikke her inne. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Tack Ådne Angående din fråga så svarade Fred helt rätt Siter
bjørn seiersten Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Fantastisk flotte bilder Niclas! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Alltid morro å se dine samensetninger! Si meg: Er det "gamle" NGen til PMDG tilpasset fsx? Eller er det nye med nytt panel? Uansett, du får en "kjedelig" 737 til å bli spennende og flott og se på! Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Tack Björn och Jan Tore :) Angående din fråga Jan Tore så är det FSX iFly med min panel mod Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.