Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Maritime fag ved Etterstad VGS. Matros/Dekk (to år med det før jeg kan ta teknisk fagskole for å bli styrmann) som fordypning. Siste året før jeg reiser til sjøs Siter
Marius Sparby Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 For meg blir det på jobb igjen, med møter å delta på, nettverksendringer som skal planlegges og utføres, og prosjekter og annet gøy som skal følges opp. Nok en dag i rekka av arbeidsdager, rett og slett. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Her ble det for et par dager siden avsluttet 3 ukers intensiv klasseromsundervisning som avslutningen på hele ATPL(A)-teorien i Oslo. Tentamen unngajort og bestått. Så er det bare å begrave seg i de 14 tunge og tykke bøkene på nytt og kjøre spørsmålsbanker i hele september til krampa tar meg og 1. del av eksamen starter primo oktober. Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 VG2 Studiespesialiserande på Voss Gymnas, med realfagleg fordjuping; R1-matematikk, Kjemi 1, Fysikk 1 og Biologi 1. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.