Skrevet 29. august 2012 12 år Maritime fag ved Etterstad VGS. Matros/Dekk (to år med det før jeg kan ta teknisk fagskole for å bli styrmann) som fordypning. Siste året før jeg reiser til sjøs
Skrevet 30. august 2012 12 år For meg blir det på jobb igjen, med møter å delta på, nettverksendringer som skal planlegges og utføres, og prosjekter og annet gøy som skal følges opp. Nok en dag i rekka av arbeidsdager, rett og slett.
Skrevet 30. august 2012 12 år Her ble det for et par dager siden avsluttet 3 ukers intensiv klasseromsundervisning som avslutningen på hele ATPL(A)-teorien i Oslo. Tentamen unngajort og bestått. Så er det bare å begrave seg i de 14 tunge og tykke bøkene på nytt og kjøre spørsmålsbanker i hele september til krampa tar meg og 1. del av eksamen starter primo oktober.
Skrevet 30. august 2012 12 år VG2 Studiespesialiserande på Voss Gymnas, med realfagleg fordjuping; R1-matematikk, Kjemi 1, Fysikk 1 og Biologi 1.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.