Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Slenger inn noen bilder til når jeg er i farta. Her fra Sheremetyevo til Gardermoen. Mer i neste post. Siter
Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Forfatter Skrevet 12. august 2012 Forts. Flott maskin denne MD-11en. Kan like å fly den på langturer. Takk for titten. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Flotte bilder! Er det Sheremetyevo Lite kombinert med freeware photosceneryet som ligger ute du kjører her? Kjørte det samme i FS9. Nå går det mest i eldre sovjetmaskiner så holder til ved Domodedovo. Men stilige bilder! Må få denne maskinen i stallen snart kjenner jeg. Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Hei Flotte bilder av ett flott fly. Oddvar Siter
Fred Solli Skrevet 13. august 2012 Forfatter Skrevet 13. august 2012 Det er her jeg hentet scenery fra Sheremetyeto fra: http://www.avsimrus.com/files.phtml?action=download&id=39031 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.