Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Måtte en tur idag også. Denne gangen en chartertur til Kreta. Laster bagasje. Det er noen som skal litt lengere enn meg ser jeg. Og noen som skal litt kortere. Her bærer det i vei. Gardermoen bye,bye. Nærmer oss Kreta men først noen andre greske øyer. Noen som kjenner igjen denne øya? Legger oss opp til en VOR approach på rullebane 27. Looking good! Touchdown og klapping fra kabinen. Ingen klapping fra cockpit da det ikke ble centerline landing. Off active. Godt laget denne flyplassen. Parkert og passasjerene er på vei til sine respektive hoteller. Vi skal videre til Kos og hente en gjeng med gale engelskmenn som skal hjem til Stansted. Takk for titten. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Virkelig flotte bilder Fred! Hvilken flyplass er dette og hvilket scenery? Siter
Jaran Berntzen Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Supre bilder. Skulle gitt min førstefødte for å ha slike fps. Var det meningen at APUen skulle stå på ifm approachen? Siter
Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Forfatter Skrevet 12. august 2012 Scenery er Aerosoft sitt nye Heraklion. Gardermoen er Jo Erlend sitt og flyet er PMDG. Jada, APU'en satte jeg igang før landing da jeg hadde hatt noe uregelmessigheter med motor 2. Just in case. Siter
Stian Czybulla Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Fantastiske bilder. Er i planleggings modus til ny pc. Hvilke oppsett er det du har? Siter
Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Forfatter Skrevet 12. august 2012 Min pc er som følger: Asus Maxiumus Extreme IV i7 2600K @ 5.0 Ghz Corsair H50 vannkjøler 16 GB DDR3 Ram 1600Mhz CL8 Geforce GTX 480 Div. harddisker. Corsair 1000W power Asus Phoebus lydkort Corsair 600T kabinett Win 7 64 Bit Ultimate Engelsk Kjører 1920x1080 på en 42" monitor. På softwaresiden FSX Gold NSXII UTX Europa GEX Europa FEX med følgende tema: Puerto Rico Bliss clud tema Kosher Sky Orbx Brown vann tema Medium Pacific Water animation Ultimate Traffic II CieloSim Airport Enhancher +++ masse airports rundt om i hele verden :grin: og noe annet stasj. Hardwaresiden ellers. Saitek Yoke og throttle + ekstra throttle Saitek Pedaler Saitek radiomodul Saitek Multipanel Saitek switch panel TrackIR 5 Der har du vel basisoppsettet mitt :cool: Siter
Christian Ramberg Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 hva ligger temperaturen din på?? Siter
Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Forfatter Skrevet 12. august 2012 Det er selvfølgelig avhengig av lufttemperatur, men ligger alltid under 70 grader her. Siter
Christian Ramberg Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 min temp har blitt litt ustabil. jeg har vært oppe i 90 grader. jeg har cpu voltage på 1.42 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.