Fred Solli Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Fløy opp fra Zurich til Oslo med Korean Air. Ett knippe uredigerte bilder. Software i bruk: FSX Gold PMDG 747F UTX Europa GEX Europa FSDreamteam Zurich Switzerland Pro AS Gardermoen GSX FEX Active Sky 2012 Ulitmate Traffic 2 + NSXII og div. patcher. Takk for titten. Siter
Christian Ramberg Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 ikke hver dag man ser deg flyr 747. flotte bilder dette. switzerland pro sceneryet er et flott men dyrt scenery. uansett verdt pengene. Siter
Fred Solli Skrevet 12. august 2012 Forfatter Skrevet 12. august 2012 Takk for kommentaren. Kommer et lite bonusbilde fra P3D og testflight fra ENKJ til ENGM. Lurer på hva han i tårnet sa når vi kom inn i tospann. Det endte som det måtte gå. Jeg ble geleidet bort på den militære delen av flyplassen. Der fikk jeg en varm mottakelse fra ett swat-team som la meg i jern. Stramme karer det der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.