Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen av dere her inne som driver med Geocaching ??

Jeg har de siste mnd blitt med en god kollega og venn ut på dette og må si at dette er jo veldig morro, og de siste ukene har jeg sett deler av Oslo som jeg ikke hadde fått sett uten GC.

Hvis det er noen her som driver med dette så er jeg ute etter tips og info om en bra og relativt billig håndholdt GPS (opptil 2000 kr)med et bra minne for kart.

Jeg vil nok hovedsaklig bruke denne i norge, men den vil bli med på turer utenlands også. Til nå har jeg brukt min mobil, Samsung Galaxy S II, men trenger tips til en bra GPS så arbeidsgiver slipper å betale for nedlating av kartdata :)

Og er det noen her som vil ta en tur en dag så ta kontakt, evt legg meg til som venn på : https://www.geocaching.com/

Jeg er VAR002(hint om at dere har sett det her da så jeg skjønner hvor dere kommer fra :) )

Vidar

Skrevet

Eg driver litt med Geocaching med en venn inn i mellom. Faren til vennen min har en han kjøpte på nettet, til under 2000,-. En oransje og grå liten med touchskjerm. Husker ikkje navnet dessverre. Har en bruker som heiter ZawZaw, men har aldri brukt den. Registrert funnene på vennen min sin bruker, Vestlandsfanden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...