Timmy Brandt Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Har sedan 1996 haft en online.no e-postadress men som plötsligt slutade fungera förra veckan. Jag fick ett nytt lösenord på SMS och loggade in som vanligt igår men, hur ändrar jag lösenordet?! Väl inloggad i mailen hittar jag ingenstans där man kan ändra och jag lyckas inte logga in på mina sidor med dom uppgifterna jag har för att logga in på mailen. Siter
Sindre Holberg Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Tror dessverre ikke det er mulig. Kun mulig å få generert nye passord. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Med mindre de nylig har endret ting, så er nok det korrekt. Jeg har fremdeles mitt rare passord som jeg kun husker pga bruk over lengre tid. Siter
Timmy Brandt Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Skrevet 21. juli 2012 Ok, det förklarar saken i alla fall. Då ska jag sluta leta på alla sidor och kontrollpaneler. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Send "Passord " (uten < >) til 1980, så får du det tilsendt. Du kan desverre ikke bytte passordet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.