Reid Ståle Klovning Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Måtte bare forevige gjennomsnittshastighet i Danmark fra Odder til Hirtshals sist lørdag. Dette er plett umulig å oppnå her hjemme...... Dette var hastigheten stort sett hele veien på E45 og E39 i Danmark. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 He he, kjenner til den ja. Postet et lignende bilde selv her inne en gang, og skrøt av 130km/t-veiene i Danmark. Ligger som regel selv mellom 140-150 på de flotte veiene der, men passer meg for hvite varebiler (som står parkert enten oppe på broene, eller nede på veien stille), dersom jeg kjører i ca. 150 (de mobile fartsboksene er skjult i disse). Over: dette er jo virkelig hastigheten å holde, dersom man skal forflytte seg raskt fra et sted til et annet (og før noen får hjerteattack eller lign. , JA - jeg kjører lovlig på motorveien i dette landet (Tyskland)...) Ristet litt for mye, så fikk ikke tatt bilde av 235 km/t når den var i 8.gir. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 8 gir er luksus Kjørte Berlin-Kiel for noen måneder siden i en volvo 240 med 5trinns kasse. Med nåla på maks (200km/t) lå motoren på 5500rpm, så det ble heller kortvarig. Men det er deilig å ligge i 150+ og sluke kilometer. Var ikke like gøy å kjøre Oslo-Moss etterpå :grin: Siter
Reid Ståle Klovning Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Skrevet 11. juli 2012 haha, kan tenke meg det ble kortvarig ja med en god gammel traver av en Volvo 240. Her har jeg 200km/t et kort øyeblikk, det var rett opp og ned igjen pga for mye trafikk. Hadde 210km/t på speedometeret rett før bildet ble tatt (elendig bildekvalitet) Det herlige med dette er kun 2600 rpm :grin: og fremdeles noe å gå på, men forbruket ligger akkurat da på 1.5 ltr/mila (8 trinns automat sportkasse) En annen kjekk sak er HUD'en. Utrolig informativ på veien når en er på langtur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.