Paulo Fernandes Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Pga noe nydelig scenery jeg har fått installert tenkte jeg det var på tide å ta en turen til en by kalt Szczecin, som ligger nordvest i Polen. Det er ikke før nå at jeg har lært hvordan man skriver navnet riktig. Å uttale navnet er heldigvis lettere enn det ser ut til. Jeg fløy til Szcezin (EPSC) med LN-NOI på VATSIM i dag: Landing RWY 31: Ikke hver dag man står parkert så nærme rullebanen: Holding short RWY 13: Slenger med et bilde fra approachen til ENGM. Her fikk jeg direct UVAKO fra ENOS_CTR: Siter
Svein Skålvik Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Dæven, her lukter det kvalitet ja :grin: Flotters! Hvem sitt scenery er dette da tro? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Skrevet 19. juni 2012 DRZEWIECKI DESIGN heter utvikleren. Nydelig scenery som også er FPS-vennlig :cool: Siter
Svein Skålvik Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Det er dem ja. Har Krakow Balice 2012 fra de, og er ganske fornøyd med Krakow altså. Takk for svar! Pene bilder, fortsett med det Siter
Kenneth Rønning Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Gjennomført som alltid . Flotte bilder! Kenneth Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Må si jeg liker bildene fra Polen du legger ut veldig godt.. Har selv et par av sceneriene fra Drzewiecki Design, og er strålende fornøyd med hvordan han har fått laget de fleste flyplassene i Polen med kvalietet og fps-vennlighet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.