Anders Løberg Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Heihei godtfolk! Ble sittende oppe lenge inatt, leser nemlig til oppkjøring av lett mc imorgen!(NERVØS:s ) Tok en halvtimes pause i lesninga og fyrte opp Lancair'n fra RealAir. FANTASTISK fly! Tok av fra Værnes og tok en kjapp runde rundt Trondheim by og en liten svipp rundt Trondheimsfjorden før jeg returnerte til Værnes igjen! Og jaaaa, bildene er litt mørke men det har med ENB settingen min å gjøre... Den er mildt sagt ikke optimal etter kl 22! Enjoy Ready at 09 Rett etter avgang Terminalen på Værnes Akkurat vendt nesa mot Trondheim by! Gikk fint ann å gjøre et par barrelrolls! Over Trondheim På approach smalt det plutselig noe innmari, rett etterpå fant jeg ut at jeg kom inn aaaaaalt for fort da jeg kjørte ut klaffene... De må få seg en sjekk etter landing! Dett var dett! Må ut å sjekke klaffene før jeg kan dra! Finner senga og håper på det beste imorgen! Godnatt simmers! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.