Tor-H Bergseng Skrevet 3. juni 2012 Skrevet 3. juni 2012 Hallo alle sammen! Etter en periode med en frakoblet stasjonær pc grunnet møkkaleihet er jeg nå delvis tilbake med nyinnstallert FS9, nyformatert pc + masse nye destinasjoner. Disse bildene er fra en Wizzair-flyvning fra Budapest til Warszawa. Har blitt mye flyving i Øst-Europa de siste dagene. Har backpakka litt rundt der de siste ukene samt at jeg flytter til Polen om 2 måneder. Slenger også med et bilde fra Ryanair's flyvning fra Budapest til Krakow. Enjoy! Etablert på ILS'en til rwy 33 ved Warszawa, Okecie International Airport. Ryanair's 737 på vei ned mot Krakow over Tatra-fjellene. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Alle var gode, men spesielt de 2 siste ga meg en skikkelig go' følelse! Hva i alle dager skal karen i Polen da? Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Skrevet 4. juni 2012 Takker for det! Skal studere i Warszawa Siter
Roy Kleven Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Flotte bilder:). Ser frem til et nytt "sommer prosjekt" noe jeg håper du kommer med. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Skrevet 4. juni 2012 Får nesten se hva det blir til i år, har ikke like mye tid desverre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.