Skrevet 2. juni 2012 12 år Forfatter Takker alle sammen!!! EDIT: Glattkjøring du mangler på CE? Hehe, jepp det er sant, mangler C og CE glattkjøring. Har fått dager for det Så det kommmer i Juli Igjen takk alle sammen
Skrevet 2. juni 2012 12 år jepp det er sant, mangler C og CE glattkjøring.Har fått dager for det Så det kommmer i Juli Da har du noe å se frem mot når det gjelder å ha kontroll på 6 akslinger på glatt vei :grin: Glattkjøring kurs med tyngre kjøretøyer anbefales på det sterkeste og er verdt hver eneste krone spør du meg. Lykke til på glattkjøringa og for all del ha det gøy
Skrevet 2. juni 2012 12 år Forfatter PK, vet du hva prisen er ? Og ja det var da planen, går EU-dir. nå altså yrkesaførutdanningen (YSU).
Skrevet 2. juni 2012 12 år Har du arbeidsgiver betaler de ofte dette. 12,000 tror jeg det var for leie av bane og muligens inkludert bil.
Skrevet 3. juni 2012 12 år Forfatter Hehehe, er nok litt dyrere nå, 13 315 KR for å være helt nøyaktig
Skrevet 4. juni 2012 12 år Evt. et år i førstegangstjeneste, så får du lastebillappen og glattkjøring gratis :whistle:
Skrevet 4. juni 2012 12 år Gled deg til glattkjøringa, fantastisk morro å få prøvd seg i kontrollerte former. Spesielt artig å se hvor stor forskjell noen få km/t har i sving osv. Men ute på vegene er det greit å slippe de samme manøvrene Selv har jeg alle bokstavene bortsett fra eggdeler klassen(A/A1)
Skrevet 4. juni 2012 12 år Evt. et år i førstegangstjeneste, så får du lastebillappen og glattkjøring gratis Om du trenger det i tjenesten, ellers får man kanskje noe sponset av FOKUS (Forsvarets kompetanse- og utdanningssenter) Grattis med lappen
Skrevet 4. juni 2012 12 år Forfatter Tusen takk Hehe, ja gleder meg, blir mest gøy på dag 2 tror jeg med vogntog og semi, med og uten ABS Kommer sikkert til å bli litt saksing tror jeg :blush:
Skrevet 4. juni 2012 12 år Vogntogene er nok tjora sammen på hver side av koblingen med de tjukkeste "strikkene" du noen sinne har sett, så noe saksing skal nok heldigvis godt gjøres.. men interessant er kurset uansett.. :-) Selv kjører jeg rundt i TV-produksjonsbiler ("busser") fra tid til annen, og er det noe jeg har erfart så er det at det er fryktelig ukult å kjøre rundt med en doning til 50 mill på holkeføre over fjellet.. Så det er ikke bare morro med denna vinter'n :-)
Skrevet 4. juni 2012 12 år Forfatter Hehe, sant nok, det er bra att det er en 3 akslet trekkvogn da med løftbar boggi Og ikke en PL,LT,LV, EST osv. 2 akset en, hehe
Skrevet 11. juni 2012 12 år Nuda Håkon, det er godt mulig å sakse vogntog... Greit nok, vanskelig med en vanlig drag henger enn en med svingbar akse, men går fint ann å sakse på glatt føre. [video:youtube]
Skrevet 12. juni 2012 12 år Ahh.. holdt meg stort sett til semiene jeg Henger med svingbar fremaksel forstår jeg meg ikke på, og jeg har STOR respekt for de som klarer å presisjonsrygge slike vogntog på kronglete plasser
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.