Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jepp det er sant, mangler C og CE glattkjøring.

Har fått dager for det Så det kommmer i Juli

Da har du noe å se frem mot når det gjelder å ha kontroll på 6 akslinger på glatt vei :grin: Glattkjøring kurs med tyngre kjøretøyer anbefales på det sterkeste og er verdt hver eneste krone spør du meg. Lykke til på glattkjøringa og for all del ha det gøy ;)

Skrevet

Gled deg til glattkjøringa, fantastisk morro å få prøvd seg i kontrollerte former. Spesielt artig å se hvor stor forskjell noen få km/t har i sving osv. Men ute på vegene er det greit å slippe de samme manøvrene :D Selv har jeg alle bokstavene bortsett fra eggdeler klassen(A/A1) :P

Skrevet
Evt. et år i førstegangstjeneste, så får du lastebillappen og glattkjøring gratis

Om du trenger det i tjenesten, ellers får man kanskje noe sponset av FOKUS (Forsvarets kompetanse- og utdanningssenter)

Grattis med lappen

Skrevet

Vogntogene er nok tjora sammen på hver side av koblingen med de tjukkeste "strikkene" du noen sinne har sett, så noe saksing skal nok heldigvis godt gjøres.. men interessant er kurset uansett.. :-)

Selv kjører jeg rundt i TV-produksjonsbiler ("busser") fra tid til annen, og er det noe jeg har erfart så er det at det er fryktelig ukult å kjøre rundt med en doning til 50 mill på holkeføre over fjellet.. Så det er ikke bare morro med denna vinter'n :-)

401347_10151186541675574_1372001811_n.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...