Marius Fredriksen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Endelig har jeg lappen (Sånn jeg vil ha den) Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Grattis, moro! Men hvor er bildet for småfly og jumbojet?? Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Där var det mycket text!! Jag har bara en rad jag.... Grattis! Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Grattis med BECEMT EDIT: Glattkjøring du mangler på CE? Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Gratulerer! Kommer til å gå svinfort både til lands og til vanns nå! Siter
Marius Fredriksen Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Skrevet 2. juni 2012 Takker alle sammen!!! EDIT: Glattkjøring du mangler på CE? Hehe, jepp det er sant, mangler C og CE glattkjøring. Har fått dager for det Så det kommmer i Juli Igjen takk alle sammen Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 jepp det er sant, mangler C og CE glattkjøring.Har fått dager for det Så det kommmer i Juli Da har du noe å se frem mot når det gjelder å ha kontroll på 6 akslinger på glatt vei :grin: Glattkjøring kurs med tyngre kjøretøyer anbefales på det sterkeste og er verdt hver eneste krone spør du meg. Lykke til på glattkjøringa og for all del ha det gøy Siter
Marius Fredriksen Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Skrevet 2. juni 2012 Hehehe, sant det, men det er jo SVIN DYRT da Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Det vil jeg ikke akkurat si. Hvor skal du begynne å jobbe? Siter
Marius Fredriksen Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Skrevet 2. juni 2012 PK, vet du hva prisen er ? Og ja det var da planen, går EU-dir. nå altså yrkesaførutdanningen (YSU). Siter
Joakim Hagen Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Har du arbeidsgiver betaler de ofte dette. 12,000 tror jeg det var for leie av bane og muligens inkludert bil. Siter
Marius Fredriksen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Skrevet 3. juni 2012 Hehehe, er nok litt dyrere nå, 13 315 KR for å være helt nøyaktig Siter
Geir G Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Evt. et år i førstegangstjeneste, så får du lastebillappen og glattkjøring gratis :whistle: Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Gled deg til glattkjøringa, fantastisk morro å få prøvd seg i kontrollerte former. Spesielt artig å se hvor stor forskjell noen få km/t har i sving osv. Men ute på vegene er det greit å slippe de samme manøvrene Selv har jeg alle bokstavene bortsett fra eggdeler klassen(A/A1) Siter
Mathias Næss Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Evt. et år i førstegangstjeneste, så får du lastebillappen og glattkjøring gratis Om du trenger det i tjenesten, ellers får man kanskje noe sponset av FOKUS (Forsvarets kompetanse- og utdanningssenter) Grattis med lappen Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Skrevet 4. juni 2012 Tusen takk Hehe, ja gleder meg, blir mest gøy på dag 2 tror jeg med vogntog og semi, med og uten ABS Kommer sikkert til å bli litt saksing tror jeg :blush: Siter
Håkon Aarøen Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Vogntogene er nok tjora sammen på hver side av koblingen med de tjukkeste "strikkene" du noen sinne har sett, så noe saksing skal nok heldigvis godt gjøres.. men interessant er kurset uansett.. :-) Selv kjører jeg rundt i TV-produksjonsbiler ("busser") fra tid til annen, og er det noe jeg har erfart så er det at det er fryktelig ukult å kjøre rundt med en doning til 50 mill på holkeføre over fjellet.. Så det er ikke bare morro med denna vinter'n :-) Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Skrevet 4. juni 2012 Hehe, sant nok, det er bra att det er en 3 akslet trekkvogn da med løftbar boggi Og ikke en PL,LT,LV, EST osv. 2 akset en, hehe Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Nuda Håkon, det er godt mulig å sakse vogntog... Greit nok, vanskelig med en vanlig drag henger enn en med svingbar akse, men går fint ann å sakse på glatt føre. [video:youtube] Siter
Håkon Aarøen Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Ahh.. holdt meg stort sett til semiene jeg Henger med svingbar fremaksel forstår jeg meg ikke på, og jeg har STOR respekt for de som klarer å presisjonsrygge slike vogntog på kronglete plasser Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.