Svein Skålvik Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Turbine Sound Studios har vist blitt frastjålet alt utstyret sitt leste jeg på Facebook: Turbine Sound Studios We are sorry to inform all of you that Turbine Sound Studios have had a break in at the office, where all of our computers, mics Photo, Video and recording gear are located has been stolen...Everything is gone + all the backup harddics where all of our source files are loacated, that we have recorded these past years!!!!!!!!! So I am very sorry to say that there will be some time before any new products will be avalible. Thanks for understanding Christoffer / TSS Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Har aldri hørt om dem, men det er synd når slikt skjer. I disse tider er det ekstremt billig å leie lagringsplass, så om noen av dere driver en bransje der data er viktig anbefaler jeg å abonnere på en slik lagringstjeneste Siter
Svein Skålvik Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Skrevet 27. mai 2012 Ikke det? Hmm, jaja! Det er veldig synd også egentlig, skjønner ikke hva som er vitsen med det sier jeg bare Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.