Paulo Fernandes Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Her er noen få uredigerte bilder fra dagens tur til Helsinki, sammen med andre piloter fra Virtual Norwegian: Noen som vet hvordan man kan få "VIP-flyene" i NAX-farger? Ser ikke ut! Til informasjon for de interesserte så frøs FS hos meg 10 min etter dette bildet ble tatt og jeg måtte gjøre all preflight osv på nytt Mye trafikk på ENGM denne søndagskvelden: Airbourne FL330: Siter
Joakim Hagen Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Flott tur dette! Gøy når jeg landet(Fly nr 1) Så var det fortsatt folk som tok av fra GM! FSinn, får du valgt hvilket fly som skal vises på forskjellige callsign. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Skrevet 13. mai 2012 Ja, jeg måtte jo starte opp simmen på nytt pga crash to desktop, så jeg tok ikke av før 19:55, og da var det fortsatt andre som tok av i retning Helsinki :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.