Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal få en pakke fra Mo I Rana. Ser den enda ligger i Mo I Rana.

Siste status

Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag

08.05.2012 14:29, 8602 MO I RANA Skjul detaljer

Hendelse Tid Sted

Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag

08.05.2012 14:29 8602 MO I RANA

Sendingen er innlevert på postkontor

08.05.2012 14:29 8602 MO I RANA

Hvor lang tid bruker posten ? Er dem tjukke i huet eller noe siden de ikke klarer å få den avgårde ? :o

Andreas

Skrevet

Om jeg ikke tar helt feil, så oppdateres ikke den oversikten før forsendelsen når neste registreringspost. Så den er nok på vei, men det får du ikke opp i pakkesporingen siden de ikke registrerer tidspunktet for når den sendes fra opprinnelsesstedet.

Dessuten har det ingenting med å være tjukk i huet å gjøre. :) Det kalles logistikk.

Skrevet

Siden posten ble overtatt av butikk, så jo, så har det blitt "tjukk i huet" så til de grader. Pakkesporing er greitt nok, men resten er en tragikomedie. Stikkordet er ROT, og service er ute av bildet for godt. Og nei, jeg gidder ikke å utlede over ørten A4 sider, bare spør folk flest :grin:

Skrevet

Du har ikke grunn til å klage enda. En pakke har sende tid på 2-5 dager.

Mo i Rana ligger midt mellom to hovedterminaler, Trondheim og Bodø. Derfor kan det ta litt ekstra tid. tenker du har pakken i morgen eller på Mandag :) (leveres ikke pakker fra terminalene på lørdag og søndag)

Var dette et fint svar for deg? :)

Skrevet

Jobbet i Postens bedriftspakketjeneste i min ungdom, og ting gikk litt i hytt og pine der. Vet ikke hvordan sortering ol. fungerer nå, men det gjøres fortsatt feil. Skulle av og til ønske jeg var en pakke når jeg ser på dette (bestilte noe fra Oslo som skulle hit til Stavanger nå for noen dager siden):

Sendingen er:

Innkommet terminal Oslo og videresendt

Innkommet terminal Stavanger og videresendt

Innkommet terminal Trondheim og videresendt

Innkommet terminal Stavanger og videresendt

Den som var en flue på pakken... :grin:

Skrevet

Slår ikke min. Jobber på Schenker, og på en måned klarte de å sende samme esken feil fra Oslo til Bodø 6 ganger. Pakken var først merket fra Hamarøy til Oslo, när den kom feil 3 gangen fjerna vi den gamle merkingen, og merket det slik at det kun stod Oslo på den. Fortsatt kom den feil....

Forøvrig så sendte de en måned før en annen pakke til Bodø tre ganger på to uker. Denne var merket DK-8220

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...