Inge Jenstad Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 Tro om noen kan sette opp en enkel (og i stikkords form) oppskrift for hvordan man starter opp en Multiplayer-sesjon. Kanskje også en oppskrift for flyging on-line? Jeg gjorde dette for lenge siden med FS9, men jeg husker ikke lenger hvordan dette foregikk. Jeg vet at det er mange innlegg på diverse fora om hvordan dette gjøres, men jeg skulle ønske meg hjelp fra noen som satte opp en enkel oppskrift for dette. Jeg har installert FsHost, FsClient og FsSpy, men blir ikke særlig klokere av hva som brukes til hvilke oppgaver. Og, - siden latskapen ofte tar overhånd, så er det enklere å be dere eksperter om hjelp. Kanskje kan et slikt oppsett gjenfortelles? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 Heisann. Her lå det jammen en eldre tråd som ingen har svart på gitt. Vel som du skriver Inge. Latskapen tar gjerne overhånd,, så ta deg en tur på Team Speak serveren Ip 67.222.46.54 så skal vi nok få deg på MP og det litt kvast ettersom det er lenge siden du skrev denne tråden.. Søndag er jo som kjent den store MP dagen, så på TS er det vel noen å treffe stort sett hele dagen tenker jeg.. Lykke til. Siter
per berge Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Har fått inntryk, mulig feilaktig men dog det jeg sitter med, att det går mye i ORBX-FTX der for tida? Hvordan blir det da egentlig om noen som ikke har PC til den slags er med på samme tura? Blir det bare kluss isåfall? Er litt ute av det meste for tida for i FS verda virker det som begrepet kvantesprang har blitt mer standarden enn untaket det siste året :grin: Skal opdatere PC kaliber til 105mm arteleri,,,,minst,,, i løpet av sommern så det blir nok eyecandy her etterhvert også. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Halla Per. Det er ikke langt imellom flights i ORBX på MP, men det er forholdsvis stille og rolig om dagen. Sommern er som regel slik. Når først været er såpass at det er fysisk mulig å ta turen utenfor døra uten X antall stilongser og alt annet i ull, så er det bare tull og sitte inn og kope foran en pc skjerm. Hvis man er med på en tur i feks ORBX land uten å ha det selv, så blir det en del høydeforskjeller på stripene. Hvis du i det hele tatt ser stripa og får landa.. Stor sett det som er problemet. Godt å høre at du skal oppdatere etter hvert Per. Vi må ha flere Gudbrandsdøler på MP til høsten veit du.. Men 105mm?? Gå heller for gode gamle 155. Mye mere trøkk. He he. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.