Marius Granli Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 God aften! I dag ble det en skikkelig flyettermiddag, fløy LEPA - ESSA - ENGM - ENVA på MP (for å få noen VN-timer også, da) Jeg har ikke tålmodighet til å redigere bildene, dessuten synes jeg litt av sjarmen med simbilder er at det skal vises at det er FS Orker ikke å skrive all verden, bildene får tale for seg selv Samme fly hele turen, LN-NOW. Forøvrig leaset fra RLL og er av typen -8JP. Den norske maleren Oda Krohg har fått æren av å pryde flyet. Som dere ser er bildene strukket. Det er fordi jeg kjører wide-bilde med tre skjermer, håper ikke det ødelegger all verden. Nok snakk! Pushback LEPA: Liker ikke når ground service kommer mot meg, vet jo ikke ordet av det før de kjører meg ned. Han her var imidlertid en hyggelig spanjol og viket for meg Que bien! Climb out: Criuse Innflygning til Stockholm... On final! Visual approach. Ikke den store fotosermonien på bakken, da jeg hadde det travelt med å komme meg videre: "On top" igjen Norsk luftrom, for første gang på over fire timer. Siter
Marius Granli Skrevet 27. april 2012 Forfatter Skrevet 27. april 2012 Har akkurat startet innflygning til Gardermoen Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke tok bilder fra OSL: Her er jeg på final, og unnet meg selv litt ILS: Videre til Trondheim, her på nedstigning fra FL250: Innflygningen har for lengst startet, jeg skimter Trondheim: Været/skyene var skiftende hele turen Trivelige Trøndelag... En passasjer fikk et nærbilde av Trondheim da jeg kom inn noe lavt: Skimter ENVA På final for siste gang i dag... Siter
Marius Granli Skrevet 27. april 2012 Forfatter Skrevet 27. april 2012 Touchdown, spoilers, reverse thrust, full flaps og hele pakka: Parked on gate, I hope you have enjoyed your flight! En passasjer foreviget ENVA stappfull av NAX Et siste bilde tatt tidligere: Takk for at du så på! Da jeg ikke legger ut bilder så ofte, tar jeg i mot tips for å forbedre meg Neste invistering blir Værnes X! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.