Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God ettermiddag!

Jeg vet ikke om det eksisterer en sånn tråd fra før, og jeg vet ikke om den blir tatt godt i mot. Bare et forslag ;)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg klarer meg på VATSIM, leser Werner sin manual kontinuerlig for å lære. Føler meg mye mer komfortabel på MP, og jeg tror det er en fin plass å starte for nybegynnere. Er man helt ny på FS, kan det være vanskelig å inkludere seg i miljøet, selv om det nok kommer etter hvert. Denne tråden er et forslag hvor folk kan legge ut sine turer på MP, så flere kan hive seg på. Så slipper man å fly alene ;) det er vel en fin sak som kanskje kan gjøre det lettere for nybegynnere å hive seg med?

Jeg kan starte som et eksempel: Jeg flyr LEPA - ESSA i kveld, blir noen med? Eller ESSA-ENGM? Vil tro jeg flyr dit etterpå :)

Hvis noen ikke liker tråden, at den finnes fra før eller av en eller annen grunn ikke hører hjemme noen steder, så er det bare å sende meg eller moderator en PM :-D

Skrevet

Godt å høre :)

Grunnen til det er at det virker som at du er en "Heavy" fyr :)

:blush:

Er det sånn at du bruker GameSpy eller Local Network (Evt. FSHostclient?) :)

Sistnevnte :) Ble bare installert i full fart, mulig noen av de andre er bedre? :confused:

Hadde vært artig med en tur, så det hørtes knall ut!

Skrevet

Joiner lett i dag om du har tid.

Foreslår at vi kan prøve på en server på Local Network. Det er denne typen vi bruker på våre MP-turer. Nesten ingen lagg på fly og så er det mye bedre på sikkerhet siden du må få min IP og ett passord til serveren som eg kan sette opp.

Forslag til tur? :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...