Pål Bernhardsen Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Som CEO i Air Cargo System, så fikk jeg kjøpt meg et brukt passasjer fly fra sør Afrika nærmere bestemt Johannesburg hvor de har sin hovedbase Tambo International Airport. Etter noe omfattende reprasjoner og nye sertifiseringer fra Luftfartverket, så fikk man til slutt flyet opp i lufta for å drive med cargo virksomhet etter vi hadde omfattende arbeid med å røske ut samtlige passasjerstoler. Her er en knippe bilder fra diverse turer på oppdrag for DHL Cargo, UPS og TNT som innleid. Tydligvis ikke aleine i luftrommet nei. På final mot Orly med fisk: "Clear to land" på Orly: Her klatrer vi ut ifra Arlanda med diverse ekspresspost til Frankfurt mener jeg å huske Vi har mye varierte oppdrag og her er vi på oppdrag for DHL med avgang fra Leipzig Halle (EDDP) Ferdig lastet og på vei ut fra London Heathrow mot Newcastle med nye bluray disker. Over Frankrike et sted: Her er vi på vei ned mot Gardermoen på en nokså vakker vårdag Er vist fortsatt noe snø igjen i Alpene i Sveits Venter på klarering ut på rullebanen EDDM: Regnfull dag ved rullebane17 på Flesland Ingenting er som en blå himmel med et fullastet fly Det ble mye bilder denne gangen fra Air Cargo System, men håper at noe av det falt i smak Siter
Hans-Olav Malkenes Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Flyet ditt er heilt klart flott det..... men det var nå allikevel skyene dine som imponerte mest :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.