Skrevet 16. april 2012 12 år Hei! Kan noen si meg hva som er feil her?! Addon manager vil ikke funke når jeg har PMDG_HUD dll'n med. <?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?> Launch dll.xml False False Addon Manager False False bglmanx.dll FSUIPC 4 False Modules\\FSUIPC4.dll PMDG HUD interface False PMDG\\DLLs\\PMDG_HUD_interface.dll module_init module_deinit http://www.w3schools.com/xml/xml_validator.asp XML validatoren sier jeg har en feil på line 19 column 1. Hadde satt stor pris om noen vet det
Skrevet 16. april 2012 12 år Prøv denne: <?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?> Launch dll.xml False False Addon Manager False False bglmanx.dll FSUIPC 4 False Modules\\FSUIPC4.dll PMDG HUD interface False PMDG\\DLLs\\PMDG_HUD_interface.dll module_init module_deinit ser ut som at var på feil plass, den skal være på slutten.. EDIT: Fant enda en feil, manglet etter PMDG HUDen
Skrevet 16. april 2012 12 år Ingen problem.. Hyggelig at det hjalp.. Anbefaler Notepad++, den gjør det ekstremt enkelt å feilsøke i xml-koder..
Skrevet 16. april 2012 12 år Forfatter Ja, jeg gjorde det faktisk! Men til min forundring fikk jeg CR og LF bak alle.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.