Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Etter hva jeg har hørt ifra medlemer av NSFF skal flyet ankomme OSL rundt 1030, og vestre bane skal være lovet for landingen. Så får vi bare satse på at det ikke blir for mye motlys, og at den kommer inn ifra Nord.

Skrevet

Hei Folkens, god ettermidag. Er det noe oppdatering på denne? kan man se den på flightradar, ( søke på denne typen) og reg nr eller hvor den kommer i fra?

Ha en fin aften.

Edit, fant litt her ( reg ZA003 )

787 world tour.

Skrevet

Kjempe. Har lagt in filter varsling på 787 - B787 og reg no, burde vell dukke opp på flightradar da?

Skrevet

Kansje vi skal sette opp en live stream? he he

Skrevet
INFO Her står det den 30 april ?
Skrevet

Hei Thomas

Er du snill å varsler her i forumet om ETA skulle endre seg. Er nok på plass en time eller to før 12:45

Gjerne Andre oxo om de har opplysninger ;)

Skrevet

Forstår jeg det riktig at dere vil se flyet 'live' for enhver pris? Er det ikke lettere å se videoer på youtube?

Går ut fra at det ikke er tilfelle da. Må bare beundre deres iver etter å se noen mekaniske dingser i virkeligheten... :P

Skrevet

12.30 sier du, Ja da fikk jeg noe bedre tid før jeg må i bilen for i kveld er det øl og fotball, eller omvendt om en vil.

Skrevet

Heathrow

AIS NORWAY - PREFLIGHT INFORMATION BULLETIN: 120501/0942

NARROW ROUTE BULLETIN

INCLUDES NOTAM VALID FROM: 010942 FOR: 24 HOUR(S)

DEPARTURE: EGLL

DESTINATION: ENGM

CALLSIGN: BOE787

SOURCE: FPL

EOBT: 1205010900

ROUTE: DCT BPK M185 CLN UL620 ARTOV UM604

ABEDA/N0490F390 UM604 INBOB M604 SVA M609

RIPAM

ROUTE WIDTH: 20 NM

HEIGHT: 000/999

PERM NOTAM CUTOFF: 365 DAY(S)

TRAFFIC: IV PURPOSE: NBO SCOPE: AEW

SNOWTAM: NO MET: METAR/TAF/SIGMET/ICE

IGA: NO

Skrevet

Flott fugl....:-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …