Jens Leo Iversen Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Under Norway Online Wednesday i går fikk jeg ikke en eneste oppdatering av METAR i Euroscope på fire timer, selv om jeg hadde haket av "Automatically generate new ATIS using the URL". Nå har jeg nettopp satt opp en voice ATIS for ENBR, og fikk opp en METAR som er mer enn fire timer gammel da jeg trykket "Get METAR". Vanligvis pleier METAR i Euroscope å oppdateres hver halvtime, ca 30 min forskjøvet i forhold til real life. Er det noen som kjenner til at det er problemer med å oppdatere METAR på VATSIM serverne nå? Jeg er koplet til EUROPE-CE. Siter
Even Rognlien Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Samme problemet her... ENGM metaren er fra 1310z i dag, og ENCN fra 1320z. Litt frustrerende å ikke ha samme metar som pilotene... Har blitt tatt opp på vatsim forumet forresten: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?f=7&t=61940 Siter
Even Rognlien Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 METAR oppdaterer seg på "USA-W2" nå i hvertfall. Logget på som Oslo Control, og her er METAR "up to date" nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.