Geir Haukland Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Ta en kikk på denne. Hva er det som gjør at jeg får feil på grafikken i bunn av bildet etter å ha trykket F11? Før funka det, hva skyldes dette? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Er det likens etter at du har lukket og startet FS på nytt? Siter
Geir Haukland Skrevet 1. april 2012 Forfatter Skrevet 1. april 2012 Jepp, det begynte i dag. virka fin før i kveld da jeg fløy fra vigra til bodø, alt var normalt da.. forøvrig benytter jeg en laptop med disse specs: 750GB disk 8 GB minne 512MB ati radeon mobility 42xx series grafikk kort. Kjører default settings i FSX, minus skygge effekt fra flyet til bakken. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Hm, prøvd å starte PC'en på nytt også? Hvis ikke det funker så kan jeg sannsynligvis ikke hjelpe deg. Siter
Geir Haukland Skrevet 1. april 2012 Forfatter Skrevet 1. april 2012 Kan prøve på det, mulig det er noe som henger igjen etter en install av fly osv.. Kommer tilbake hvis det er der etter omstart.. EDIT: Det ble borte etter en omstart. Lurer på om dette er en bug i FSX gitt. Hvis det er det burde noen si fra slik at det kommer en update på dette. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Jeg har ikke peiling på hva jeg snakker om nå, men det hadde sikkert bare blitt igjen en liten bit av 2D-panelet i minnet til skjermkortet eller noe i den duren :grin: Siter
Lars K. Rønes Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Anbefaler at du ikke holder pusten mens du venter på en update til FSX... Microsoft har dessverre stoppet utvikling og støtte for FSX for lenge siden, så det kommer nok aldri noen ny update til FSX fra Microsoft:) Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Og du har vel installert de 2 oppdateringene til FSX som allrede er utgitt Geir? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.