Jens Christiansen Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Heisann! Endelig har broren min fått seg fsx og vi har lyst til å fly litt sammen med småfly. Jeg flyr vanligvis på vatsim så har ingen erfaring med muliplayer serveren. Jeg skjønner uansett ikke hvordan jeg for logget meg inn. Jeg har sett at en trenger å ha FSHostClient installert for å kunne koble seg til. Jeg har lastet den ned, men skjønner ikke hvordan jeg skal få koblet meg til..? Hva er ip-adressen jeg skal bruke og hvilken port? Har lett en del rundt her men finner det ikke.. Håper noen kan hjelpe Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 29. mars 2012 Moderatorer Skrevet 29. mars 2012 Svaret finner du her hvis det er fs.no sin server du skal inn på Du må åpne noen porter i brannmuren på router for at systemene skal samarbeide ...Du må også ha SP2 installert eller accelerasjonspakken for å få til multiplayer funksjonen i i fsx http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=248168#Post248168 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.