Sandro Stanojevic Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Hei! Selger mine 5 permer med AIP Norge. Disse inneholder prosedyrer og opplysninger om alle offentlige norske flyplasser. Det følger også med oppdateringer av kart og opplysninger som jeg har fått i posten, men jeg har ikke hatt tid til å bytte ut alle de gamle med de nye. Derfor følger dette med. Jeg har oppdatert noen flyplasser og det er: Sola ENZV, Gardermoen ENGM, Flesland ENBR, Kjevik ENCN, Molde ENML, Rygge ENRY, Torp ENTO, Tromsø ENTC, Værnes ENVA, Bodø ENBO og Ålesund ENAL Alle flyplassene er lagt i alfabetisk rekkefølge. Kartene og permene er godt bevart. Alt går for 3200kr + frakt. Ordinær pris er 4000kr, men når du kjøper alt dette må man legge alt inn i permene selv og det tar litt tid. Derfor er prisen min som den er. Info: Man kan abonnere på kart og opplysninger ved å send mail til distribusjon@norskaero.no. Det koster noe rundt 1000kr tror jeg og det varer i 1år før man må betale på ny Her en liste om hva de 5 permene er: 3 av permene inneholder AIP Aerodromes (AD) 1 av permene inneholder AIP General (GEN) og Enroute (ENR) 1 av permene inneholder AIP Supplement (SUP) Her er det litt bilder av det som jeg selger: Alt samlet Her er oppdateringene Hvis du er interessert ta kontakt via PM! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Skrevet 22. mars 2012 Setter ned prisen til 3000kr!!! Hvis du mener at prisen ikke er som den skal så kan vi diskutere det! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Skrevet 27. mars 2012 Ny pris nå, 2000kr + frakt! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 1. april 2012 Forfatter Skrevet 1. april 2012 Nå har jeg sunket prisen til 1000kr + frakt Nå har jeg tatt og oppdatert permene med den nyeste oppdateringen som jeg fikk i mars 2012. Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 8. april 2012 Skrevet 8. april 2012 Det var på tide. Gratulerer! Må si jeg nesten var i ferd med å kjøpe det av sympati, men så husket jeg hvor lang tid jeg brukte på å brenne opp disse papirene i peisen da jeg selv abonnerte på det, og ikke lenger gadd å legge dem inn i permene... :crazy: Det var før det var papirsortering da. Var nok eneste huset i mils omkrets det kom røyk fra pipa av midt på sommeren... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.