Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sliter litt med harddisken min. for å bruke den så MÅ jeg formatere den. Jeg har tilgang til filene som ligger på den, men i harddisken klarer ikke overføre data, før hele windows explorer fryser. så den må formateres. MEN, jeg vil gjøre dette uten å miste filene, noen som vet hvordan jeg kan få gjort det? :confused:

EDIT: Never mind! får ikke formatert siden hele shiten har gått til helvete, og må på rep..

Skrevet

Hvis du har viktige ting på den, så foreslår jeg at du åpner den og tar ut harddisken og monterer den i datamaskinen din og gjør et forsøk på å få ut det som er på den der.. Ofte kan butikken som du kjøpte den på vise forståelse for at den er åpnet for dette formålet..

Skrevet

En løsning på problemet kan være å avslutte PC'n på ordinær måte, og deretter slå av strømmen. Kople så fra den eksterne disken og start maskinen opp på nytt uten ekstern disk. Avslutt derett PC'n på nytt, og gjør en ny oppstart etter at du igjen har koplet til ekstern disk. Eksterne USB disker kan etter hvert bli meget kranglete når de står tilkoplet permanent. Gjelder forsåvidt også eksterne SATA disker, dog i mindre grad. Hjelper ikke forslaget, kan det være en ide å oppdatere/reinstallere systemets USB drivere.

RuneG

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...