Erik Karlsen Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Etter at ES oppdaterte seg selv, så fikk jeg Odd Magne til å gå inn å teste lyden, men jeg ser han ikke på radaren, men jge for opp alt det andre. Kan noen hjelpe meg? Mvh Erik Siter
Even Rognlien Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 For å se fly på bakken må du gå på OTHER SET > Display settings og velge "Easy ground" som simulation mode. "Radar" viser bare fly i luften. Siter
Erik Karlsen Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Skrevet 15. mars 2012 Takk for hjelpen Even. Jeg så flyet nå, men vil jeg se flyene som er på finalen nå? Siter
Even Rognlien Skrevet 15. mars 2012 Skrevet 15. mars 2012 Da bør du dele opp skjermen så du får én bakkeradar og ett vanlig radarbilde: Høyreklikk på firkanten oppe til høyre i ES (ved siden av X) og velg for eksempel "Right half". Åpne vinduet du bruker når du logger deg på VATSIM og "Start proxy server". Åpne så en ny Euroscope, på denne velger du for eksempel "Left half". Åpne connect-vinduet og øverst velger du "To VATSIM via proxy". Fyll ut og connect, og du har nå to vinduer du kan bruke til det du vil. For eksempel bakkeradar i høyre vinduet og vanlig radar i venstre. EDIT: ja du vil se fly i luften også, når du bruker 'Easy ground', men tag'en blir jo "feil" da.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.