Jens Leo Iversen Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Når jeg bruker FSInn hører jeg andre på frekvensen jeg velger på radioen, men jeg er ikke i stand til å sende voice selv. Hvor er det jeg legger inn hvilken tast som skal være push-to-talk? Hva skal jeg sette inn i "TS VA Mode URL" feltet under Network --> VATSIM innstillingen i FSInn? Siter
Even Rognlien Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Trykk på det lille "trafikklyset" som dukker opp i statusfeltet når FSInn kjører i FS. Der finner du innstillinger for lyd og PTT, om jeg husker rett Du trenger ikke fylle ut noen teamspeak-felt ved vanlig VATSIM-bruk. Siter
Even Rognlien Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Her velger du PTT: Du får opp denne menyen ved å klikke på det lille trafikklys-liknende ikonet nede til høyre på oppgavelinjen. Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Skrevet 14. mars 2012 Takk skal du ha. Plutselig fikk jeg taleevnen tilbake Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.