Skrevet 13. mars 2012 12 år Jeg og Benny hadde en flight fra ENGM, Gardermoen til ENCN, Kjevik med Scandinavian Virtual. Vi tok av og fant ut at vi screenshotkongene skulle ha en aldri så liten screenshot konkuranse. Vi skulle ha et bilde fra cruise/descend og et fra final. Dere får bestemme en vinner av cruise/descend og en vinner av final bildet. Her er mine bidrag: På vei til FL240 Final 22 Her er Benjamin sine bidrag: Cruise Final 22
Skrevet 13. mars 2012 12 år Jeg viste fra før at Benjamin tar veldig bra screens. Så jeg hadde han som favoritt. Men jeg må si at jeg syns screenshotsa til deg Anders var særs flotte. Så i min stue vant dine bilder. Men Benjamin hakk i hel.
Skrevet 13. mars 2012 12 år "På vei til FL240" og "Cruise" klarer jeg ikke å få bestemt meg. Men på final blir det helt klart Anders sitt bilde. Men igjen så er det vanskelig å få bedømt ordentlig så lenge dere ikke kjører samme oppsett:)
Skrevet 14. mars 2012 12 år Synes Benjamin sitt bilde var best av bidragene fra final. Synes ditt bilde var best av de to andre. :cool:
Skrevet 14. mars 2012 12 år Synes Anders bilder kommer på fin-fin andreplass, Benjamins bilder kommer på nest sisteplass
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.