Magnus Vie Pettersen Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Har så vidt fått med meg at viss man skal kunne få den nye REX gratis, må man registrere ett tidligere REX produkt på forumet demmes. Så da sitter jeg her å lurer på hvordan jeg gjør det. Har trykket meg igjennom det meste på forumet der, men finner ikke noen plass å registrere det. Noen som kan hjelpe? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Tror faktisk du bare må skrive ordernummeret ditt i din signatur så sjekker de det opp. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 4. mars 2012 Skrevet 4. mars 2012 http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/index.php?/topic/15044-rex-essential-verification-thread/ Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Skrevet 22. mars 2012 Hei Hvor finner jeg min ordrenummer på FS.no sin nett shop? Jeg får opp ordre#*****, men den er for hele pakken jeg kjøpte hvor det var flere addons med. Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Skrevet 3. juni 2012 Bare en sånn "head up"!!! Nå som Essential er kommet, lurer jeg på om det er "to late" å skrive inn ordre nummeret for å få det gratis. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.