Einar Kristiansen Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Noen som vet om en grei FTP client? (freeware) Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Slutter meg til den! Brukt file zilla i flere år og 100% fornøyd med den! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 Filezilla og smartFTP er de jeg har brukt i alle år Veldig bra! Siter
Lars K. Rønes Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 SmartFTP VAR bra, men jeg gikk over til Filezilla når SmartFTP gikk over til å måtte betales for.. Filezilla er også etter min mening mye bedre, så jeg savner ikke SmartFTP.. De skøt seg virkelig i foten når de sluttet med gratisversjonen... Siter
Einar Kristiansen Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Skrevet 3. mars 2012 Takker for svar..Har snust litt på Filezilla,laster ned og prøver Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. mars 2012 Skrevet 4. mars 2012 Hadde litt problemer med at FileZilla fjernet alt av mellomrom i tekstfiler jeg redigerte (!). Har ikke sett etter noen løsning da jeg synes det er mer praktisk med den nettbaserte FTP-klienten til nettleverandøren jeg bruker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.