Marius Helstad Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Heisann og hoppsann! Nå har jeg banntes i en hel time for å få SB til å funke! Men etter ca 1 minutt pålogget blir jeg disconnected from server.. Utrolig irriterendes! Har forwarda en rekke porter! Any help? Siter
Marius Helstad Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Skrevet 26. februar 2012 Samma skjedde på FSInn Siter
Even Rognlien Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Har du prøvd å koble til en annen server? Her er listen over aktive VATSIM-servere Siter
Marius Helstad Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Skrevet 26. februar 2012 Prøvd flere servere, ingenting fungerer. Blir disconnecta etter ca 1 min pålogget. Siter
Marius Helstad Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Skrevet 27. februar 2012 Dette skjer med FSInn og Squawkbox. Brannmur er sjekket, programmer har blitt latt igjennom. Også prøvd å slå av brannmur uten hell. Åpnet en rekke porter til FS9, SB og FSInn. Men enda problemer med at jeg blir disconnected etter 1 minutt. Kommer i kontakt med eventuell ATC som er på, men blir brått brutt. Begynner å bli litt desperat Siter
Magnus F. Meese Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Kjør SB som et eksternt program, ikke via simmen. Snarveier til exe-filer ligger vel i startmenyen, og selvfølgelig i installasjonsmappen. Siter
Marius Helstad Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Skrevet 28. februar 2012 Det er også prøvd Magnus. Hjalp litt med en disk cleanup.. Gikk fra 30 sek til 10 min.. Prøver en formatering og fresh installert PC. Se hvordan det går da. Siter
Marius Helstad Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Skrevet 29. februar 2012 Har nå endelig funnet feilen etter 3 dager med konstant banning! Det er internettleverandøren min som det er noe feil med! Var noe med ISP-en leste jeg på et britisk VACC forum. Koblet jeg på min iPhone som modem var det stabilt med en gang.. Leverandøren min får seg en tlf i morra iallefall! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.