Benjamin Faulkner Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Da har Outerra gitt ut sin demo/alfa versjon av "Anteworld" som de kaller spillet (eller hva enn du kaller det), til allmennheten. Man kan laste ned demoversjonen her: http://www.outerra.com/forum/index.php?topic=637.0 Landskap kan virke veldig ensidig pga det bare eksisterer ett biome for øyeblikket og det er ikke lagt inn innsjøer og elver ennå, bare hav og kystområder. Bodø Aurlandsfjorden Fjell ved Sognefjorden Sogndal Flyplass, Haukasen Bergen flyplass, Flesland Oslo flyplass, Gardermoen Oslo sett fra Ekeberg Oslo sett fra luften Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Jeg må bare si det, dette ser veldig lovende ut! Har testet det noen timer nå, og jeg kommer glatt til å kjøpe denne pakka (15$ er billig mtp hva man får muligheten til). Kanskje jeg får tid til å utvikle noe i dette etterhvert. Steike, for et flott terreng Siter
Christian Ramberg Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 hva er dette for noe egentlig?? Siter
Hans-Olav Malkenes Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 hva er dette for noe egentlig?? Det lurer eg også på, merker eg blei veldig nyskjerrig no Siter
Premium Medlem Daniel Svendsrud Skrevet 28. februar 2012 Premium Medlem Skrevet 28. februar 2012 Er i bunn å grunn en grafikkmotor. En rendering av verden så og si. I teorien og det er vel planen etterhvert å lage andre planeter samt terreng under vann. Sånn som Outerra er nå så finnes det kun terreng og kystlinjer. Elver, innsjøer etc kommer etterhvert. Om dere lurer på hva det er så last det ned. Kan selv velge om man vil betale 15 dollar eller ikke. Om det faller i smak så er den summen rimelig, for da får man alle oppdateringer gratis. Prisen vil stige for hvert oppdatering for de som ikke kjøper nå. Siter
Øyvind Haldorsen Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Jeg legger inn noen screenshots av Tromsø . Tromsdalstinden oppe til venstre, ENTC nede til høyre (eller, der flyplassen skulle vært...). Kameraet ser mot sørøst. Prøvde å få et slags "innflyvningsbilde" mot sør. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.