February 25, 201214 yr Har filmet litt i det siste og klippet noe av dette sammen. [video:youtube] Håper det faller i smak
February 25, 201214 yr Herlig video! Et lite spørsmål; hva er all blinkingen fra instrumentene på 3:55?
February 25, 201214 yr Veldig fin video! Stilige greier! Artig å se hvordan Fokker-livet fortoner seg. Til Ådne: Blinkinga fra instrmentene ved 3:45-55 er nok vel litt kollisjon med hz på skjermene og opptaksinnstillinger på kamera / lukkertid.
February 25, 201214 yr Ikke verre nei. Kan minne litt om hvis du ser på en vanlig dataskjerm med 3D-briller!
February 25, 201214 yr Author Hyggelig at det falt i smak Har filmet alt med GoPro HD HERO 2 som har fått seg noen Fokkerturer etterhvert...
February 25, 201214 yr Interessant film! Hvor pleier du å fly Fokkeren? Fra skyggen i begynnelsen tipper jeg det er F70 -riktig?
February 25, 201214 yr Author Blanding av F70 og F100. For det meste F100 siden vi har flest av dem. Med unntak av opptakene som er gjort over Alpene, er det ellers klipp fra bla. Beograd, Vilnius, Krasnodar, Dnepropetrovsk, Gøteborg, Oslo, Køln, Wien, København og Stuttgart.
February 26, 201214 yr Author Det lengste vi flyr nå er vel Wien-Sotsji og Wien-Krasnodar. Tar opp ruten til Tripoli igjen nå i mars og vi fløy en stund til Damaskus.
February 28, 201214 yr Sånne filmer som får man til å angre på karriere valg! Takk Enig der! Priviligert som får fly disse flotte approachene
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.