Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste tråden, så jeg tok den her. jeg har ett spørsmål angående ps3, jeg lagrer gameplayene i online VAULT, og skulle gjerne hatt de på datamaskinen for redigering. Har hørt at man kan bruke noe som kalles HDPVR ? Og at det koster rundt 2 tusen. Er det noen andre måter jeg kan få gameplayene over til datamaskinen ?

Jan-Erik

Skrevet

Tusen takk for svar :) Tror jeg kommer til å gå for HD-PVR. Men da kanskje du vet hvorfor jeg ikke får lyd i headsetet mitt. Har steelseries siberia v2 ps3, kobler det til ps3 og tv. Micen fungere, men ikkenoen lyd fra tv og inn i headsetet.

Skrevet

Finner ingen sånn instilling på tv`en, har en Thomson 32HS2246. Har gjort alt som det står i bruksanvisningen som følger med headsettet. Setter på pc`en fungerer det, setter det inn i minijacket på tv`en, fungerer det ikke. Har også prøvd den adapteren som følger med (hvite og røde ledninger) Tar mikrofon test på ps3`en, og den fungere som den skal. Begynner å bli irritert da headsettet koster.

Skrevet

Fiksa det :) Tv`en hadde ikke audio utgang, så jeg tok den ledningen som jeg hadde fra den tid jeg hadde ps2, med de tre kontaktene ( rød, gul og hvid )og plugga de inn i den adapteren som var med headsettet, rød og hvit. Og gikk inn på innstilingene på ps3 og fiksa det :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...