jan erik Sand Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Heihei, jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste tråden, så jeg tok den her. jeg har ett spørsmål angående ps3, jeg lagrer gameplayene i online VAULT, og skulle gjerne hatt de på datamaskinen for redigering. Har hørt at man kan bruke noe som kalles HDPVR ? Og at det koster rundt 2 tusen. Er det noen andre måter jeg kan få gameplayene over til datamaskinen ? Jan-Erik Siter
Per Johansen Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Hauppauge! HD PVR Gaming Edition - 1440 eller Roxio Game Capture Siter
jan erik Sand Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Skrevet 23. februar 2012 Tusen takk for svar Tror jeg kommer til å gå for HD-PVR. Men da kanskje du vet hvorfor jeg ikke får lyd i headsetet mitt. Har steelseries siberia v2 ps3, kobler det til ps3 og tv. Micen fungere, men ikkenoen lyd fra tv og inn i headsetet. Siter
Frode Skibrek Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Kan være en innstilling for volum i høretelefoner i lyd-innstillingene på tven. Det er det ihvertfall hos meg..Tven min er en Philips Siter
jan erik Sand Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Skrevet 24. februar 2012 Finner ingen sånn instilling på tv`en, har en Thomson 32HS2246. Har gjort alt som det står i bruksanvisningen som følger med headsettet. Setter på pc`en fungerer det, setter det inn i minijacket på tv`en, fungerer det ikke. Har også prøvd den adapteren som følger med (hvite og røde ledninger) Tar mikrofon test på ps3`en, og den fungere som den skal. Begynner å bli irritert da headsettet koster. Siter
Anders Løberg Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Prøvd instillingene i selve ps3'en ? Mener det skal være noe der inne et sted! Tilbehør instillingene eller noe sånt! Siter
jan erik Sand Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Skrevet 25. februar 2012 Fiksa det Tv`en hadde ikke audio utgang, så jeg tok den ledningen som jeg hadde fra den tid jeg hadde ps2, med de tre kontaktene ( rød, gul og hvid )og plugga de inn i den adapteren som var med headsettet, rød og hvit. Og gikk inn på innstilingene på ps3 og fiksa det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.