Tor-H Bergseng Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Hei allihopa! I påvente av min neste alt for lange bildepost legger jeg ut litt knipsing fra mine to siste flighter. Den første er en DAE "Dutch Antilles Express" flight fra Curacao, TNCC til St. Maarten, TNCM. Her trenger jeg vel hverken nevne utgiver av både fly og scenery. Neste flight gikk fra en helt annen kant i væla, som Hong Kong Airlines flight: HX751 fra VHHH, Hong Kong, Chek Lap Kok til WSSS, Singapore, Changi. På vei til runway 07L ved VHHH. Ingenting å si på luftkvaliteten her? Climbout fra 07L over Hong Kong Downtown før vi dreier rundt mot Singapore. Over Malaysia på vei ned mot WSSS. Turning base for ILS rwy 02C. Burning some rubber. De neste bildene er fra litt eksperimentering etter innstallering av FS Night Time. Bildene er fra returen til Hong Kongsom HX752. På vei ned mot ILS'en til rwy 07L, VHHH. Mye rart og forskjellig her, men er så stille her for tiden, så alt hjelper vel Tor-Håkon Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Knallfine bilder! Hvor finner jeg FS Night Time om jeg tør spørre? Har prøvd å google det og sjekket diverse sider men finner det ingen steder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.